loading...
مجوز صادرات به عراق
sesco بازدید : 99 دوشنبه 30 مرداد 1396 نظرات (0)

                                   مجوز بی وی

 

SGS --- BV

 شركت خدمات مهندسي صنعت پويا رسام در سال 1385 با شرح فعاليت «طراحي، مشاوره، اجرا و ارائه خدمات در تمامي زمينه هاي مرتبط با صنايع توليدي، اخذ نمايندگي هاي داخلي و خارجي و تامين امكانات و تجهيزات صنعتي داخلي و خارجي، راه اندازي، بهينه سازي و ارتقاء و همچنين پياده سازي سيستم هاي مديريتي و كيفيتي و اخذ گواهينامه هاي استاندارد خارجي و داخلي و لجستيك كالاها» ثبت و فعاليت خود را در دامنه گسترده صنايع ايران آغاز نمود.

 

:شركت خدمات فني مهندسي صنعت پويا رسام داراي
عضويت حقيقي پيوسته در انجمن مشاوران مديريت ايران
 عضويت حقيقي پيوسته در انجمن مديريت پروژه ايران
 عضويت حقيقي پيوسته در انجمن مهندسين صنايع ايران
 عضويت حقيقي پيوسته در انجمن نگهداري و تعميرات ايران
داراي پروانه خدمات فني و مهندسي از وزارت صنعت ، معدن و تجارت
 داراي جواز خدمات فني و مهندسي از وزارت صنعت ، معدن و تجارت در سيستمهاي مديريت و بهبود كيفيت
در ايرانBCIنماينده شركتBCIهمكار مؤسسه

 """""قابل توجه صادركنندگان و تجار محترم""""

 

""""برندهاي برتر ايراني مشتريان ما هستند شما هم به جمع انان بپيونديد"""""

 شركت خدمات مهندسي صنعت پويا رسام يكي از معتبرترين شركتهاي مشاوراز سال ١٣٨٤ در حوزه كيفيت است كه داراي پروانه بهره برداري و جواز خدمات فني و مهندسي در حوزه مديريت و بهبود كيفيت از سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان تهران ميباشد. مديريت شركت از سال ١٣٨٤ عضو پيوسته حقيقي انجمن مشاوران مديريت ايران در حوزه مديريت كيفيت و مديريت پروژه ميباشد و همچنين از سال ١٣٨٤ عضويت پيوسته در انجمن هاي:

نگهداري و تعميرات ايران

تحقيق و توسعه ايران

 مهندسي صنايع ايران

مديريت پروژه ايران

 انجمن لجستيك ايران و انجمن متخصصان خاورميانه

 را در كارنامه علمي  و تجربي خود دارد.

 به صادركنندگان محترم توصيه مينماييم از هرگونه عقد قرارداد با شركتهاي مشاور با عناوين غيرواقعي و  فاقد مجوز فعاليت هاي قانوني در حوزه صنعت و تجارت خودداري نموده و صرفا به نامهاو القاب غيرواقعي شركتهاي مشاور و تبليغات انها بسنده ننماييد و قبل از هرگونه قرارداد نسبت به بررسي مدارك و مجوزهاي فعاليت مشاوره تجاري و صنعتي اين شركتها اطمينان حاصل فرماييد.  متاسفانه شركتهاي فاقد صلاحيت با ايجاد بازار سياه و تبليغات اقدام به اخذ هزينه هاي خارج از ضوابط نموده و بدليل عدم توان و دانش فني لازم، موجب ايراد خسارت  به شركتها و صادركنندگان گرديده اند.لازم بذكر است شركت صنعت پويا رسام با ٨ سال سابقه مشاوره مديريت كارنامه اي زرين در ارائه خدمات به تجار و صادركنندگان محترم دارد. 

 

ساير شركتهاي گروه پويا به شرح ذيل است:

شركت تعاوني ايمن سير جاودان ( توليدي- توزيعي مواد غذايي) برند معروف چاچا

(شركت ايمن سير پرستو( اتوبوسراني تحت نظارت شركت واحد تهران

(شركت به فام كيميا البرز( توليدكننده موادشيميايي و صنعتي

(شركت صنعت پويا رسام( مشاوره مديريت و خدمات مهندسي

(شركت بازرگاني پويا( صادرات و واردات و اموربازرگاني

(BCIشركت بهين كنترل ايرانيان پويا ( نماينده رسمي 

 (گروه بازرگاني ال ناصري ( تجارت بين المللي

شركتهاي برتر ايران مشتريان ما هستند  ---------- شما هم به جمع اين شركتها بپيونديد.


فقط 7 روز كاري

اخذ فوري مجوزهاي صادراتي از مراجع رسمي اس جي اس و بي وي در كوتاهترين زمان و با كمترين هزينه همراه مجرب ترين كادر فني ايران جهت مشاوره و اخذ تمامي استانداردها و گواهينامه هاي مورد نياز صادرات به عراق

تخصص ما تعهد ماست،سریعترین زمان برای اخذ مجوز انطباق کالا از مرجع بیرووریتاسBV،کوتکناcotecna،اس جی اسSGS.

 پرونده های موفق صادراتی در سال 91 و 92 و اخذ مجوز کیفیت برای بیش از 1000شرکت تولیدکننده و صادر کننده نشان دهنده تعهد و تخصص ماست.

شرکت صنعت پویا رسام آماده مشاوره و راهنمایی شما در دریافت مجوز انطباق کالاهای صادراتی(coc )به عراق در کمترین زمان ممکن و حداقل هزینه از شرکتهای بازرسی کالا اس جی اس (SGS)و بیرووریتاس (BV)می باشد.



-اخذ استانداردهای ایزو ، رضایت مشتری و محیط زیست
در سال جاری برای بیش از 100 شرکت در صنایع مختلف لوازم خانگی ، فولاد ، سیمان و سایر صنایع این مجوزها را دریافت و صادرات نمودیم.
-مشاوره و اخذ تمامی گواهی ها و مجوزهای لازم جهت صادرات کالاهای شما به عراق و کردستان عراق از تمامی مرزهای عراق
-اخذ استانداردهای ایزو 9001/14001/18001/10004/27001/HACCP-OHSAS – رضایت مشتری و محیط زیست با تاییدیه UKAS@IAF و JAS ANZ استرالیا
در اولین تماس با ما ، کارشناسان فنی با تجربه و متخصص ما تمامی اطلاعات و نیازمندی های شما را جهت تشکیل و تکمیل پرونده و اخذ مجوز صادرات در اختیار شما قرار می دهند. مشکلات بزرگ شما در  
خصوص صادرات برای مجموعه ما به سادگی و راحتی قابل حل و با اطمینان خاطر محصولات خود را صادر فرمائید. ما از ابتدا تا خروج کالای شما از مرزهای عراق در کنار شما هستیم و کارنامه بسیار موفق ما نشاندهنده تجربه و تخصص ما در انجام امور صادراتی شما است.
مشتریان ما از سراسر کشور و همه شهرهای ایران ، صادرات موفق و راحت را با ما تجربه نمودند.

 مجوز صادرات به عراق، صدور مجوز اس جی اس، اخذ مجوز اس جی اس، صدور مجوز بی وی ،اخذ مجوز بی وی، گرفتن مجوز صادرات به عراق، صدور مجوز SGS، اخذ مجوز SGS، صدور مجوز BV ،اخذ مجوز BV،بی وی، صدور مجوز بی وی، مجوز SGS، مجوز اس جی اس،مجوز بی وی،صادرات، انطباق کالا، صادرات به عراق، مجوز BV، اس جی اس، صادرات به کردستان، گرفتن مجوز صادرات به عراق، مجوز صادرات به عراق،، صادرات به عراق،استاندارد ایزو،گرفتن استاندارد ایزو،استانداردISO،گرفتن استاندارد ISO،استاندارد ایزو و کیفیت،، استاندارد کیفیت محیط زیست، استاندارد تضمین کیفیت، استاندارد مدیریت امنیت اطلاعات، مدیریت ایمنی وبهداشت شغلی، استاندارد OHSAS 18000، ISO 10002 : 2004 استاندارد سیستم رضایت مندی مشتریان, ISO 22000 : 2005 استاندارد سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت مواد غذایی،بی وی،اس جی اس، شرکت های صادر کننده اس جی اس عراق،شرکت های صادر کننده بی وی عراق،شرکت های صادر کننده مجوز صادرات عراق،شرکت های صادر کننده مجوز بی وی عراق،شرکت های صادر کننده مجوز BVعراق،شرکت های صادر کننده مجوز SGSعراق،شرکت های صادر کننده مجوز اس جی اس و بی وی صادرات به عراق

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مجوز اس جی اس SGS و مجوز بی وی BV جهت صادرات کالا به عراق و کردستان عراق
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 26
  • بازدید کلی : 1,096